onsdag 27 maj 2009

Skvaller

Jag kommer ihåg när jag var lite yngre. Det var på den tiden när det här med Internet inte hade peakat riktigt. De flesta hade inte bredband utan något pipande modem istället. När man väl var på nätet satt man på mIRC och försökte internetragga. Att besöka sidor med naket innehåll var heller så vanligt förekommande.

Nej, när man väl fluktade på något/någon så gjorde jag det i mammas skvallertidningar. Jag läser inte skvallertidningar längre. Pågrund av den enkla anledningen att bilderna inte längre tilltalar mig. Nuförtiden finns det andra alternativ så att säga. När det gäller skvallerbiten så får jag min dagliga dos på Flashback. Idag har jag följt en skvallertråd där de ivriga "flashbackarna" har kommit fram till att det var Robinson-Angela som var den misstänkta steriodsmugglaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar