fredag 27 mars 2009

Det visas mycket skit nuförtiden

För drygt 3-4 år sedan hade jag stadigt samboliv. Detta gör att jag spenderade många timmar i soffan. Framför Tv:n. Vi såg på Big Brother, Inredningsprogram, Bonde söker fru och så vidare. Inget fel med det kanske. Nuförtiden följer jag inga serier. Utom ett. Diplomaterna. Läser nu att någon ledsen diplomatsnippa ska anmäla programmet till Granskningsnämnden. Hon tycker att en felaktig bild visas. Det kanske det serien gör med. Fast samtidigt tror jag att de flesta inte tror att ett diplomatliv inte bara innebär vin, kvinnor och sång. Och alla är väl värda att ta ett par järn ibland?

Något som däremot bör anmälas till Granksningsnämden är Let´s Dance. För uselhet på bästa sändningstid.

1 kommentar:

  1. brudarna är inte ens fina spinkiga rika fjortisar som inte får nåt utan pengar eller snarare sagt en tjock gammal gubbe som inte får nåt utan pengar så sant som i verkligheten bra för mig som är latinamerikan som brukar åka till carribien och inte behöver pengar för att få nån tjej eller tjejer lyx va =) Gringos i Latinamerika brukar kallas för blåsta av tjejer o killar hahah

    SvaraRadera