tisdag 16 juni 2009

Dagens överaskning

I fredags var jag och ett par vänner ute i svängen och käkade och drack ett par öl. Det var riktigt trevligt. Gemytligt. En kille i sällskapet fick hugg och gjorde mål på morgonkvisten. Vi andra som inte var lika lyckoföljda gick hem till Kristoffer Svärd och såg på den avgörande NHL-finalen. När jag kom hem vid fyra/fem-snåret satte jag mig vid datorn och beställde ett par Lindebergjeans. Detta hade jag givetvis glömt när jag vaknade dagen efter. Ja, jag hade till och med glömt det när jag vaknade idag och fick en postavi genom brevinkastet. Så döm om min förvåning när postexpediten tog fram ett brunt paket, ville se mitt leg och ha 1000 spänn i handen...När jag kom hem så öppnade jag givetvis paketet och såg de blå jeansen och tänkte:

"Ahaa, ett par nya jeans, precis vad jag behöver"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar