onsdag 3 juni 2009

Stress

Det här med att blogga blir lätt lite stressigt. Igår var det 60 stycken besökare inne på olikindivid.blogspot.com. Visst, det är inte några Blondinbella-rekord direkt, men ändå en början. Grejen är ju den att man inte vill ha mindre besökare idag än igår. Så nu sitter jag och funderar lite på olika "öka besökare"-knep. Det går sådär. Undrar om ett par nakenbilder på Svärd skulle göra så att bloggen fick ett litet uppsving?

Annars så kan jag ju skriva ner ett par ord som vanliga Svenssons brukar googla. Det tycker jag är en bra idé. Bondage, otrohet,gummistövlar,fra, blattejävel, kissnödig, hasch,ipred, knark, latex, ätstörning. Alla dessa ord ligger på topp-50.

Undrar ni hur många som söker på mig igår?
Svar: En person. Denne han/hon sökte på "en olik individ blogspot". Efter att ha hittat hit så stannade den vilsna själen på bloggen i 4 minuter och 57 sekunder. Om denne någon ger sig till känna bjuder jag på ett glas rosé till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar