måndag 15 juni 2009

Ny nivå

Det här med Twitter är inte riktigt min grej, därför tar jag bort den funktionen från bloggen. Istället får Ipoden en mer framträdande roll som flaggskeppet högst upp till höger. Föregående vecka var en rekordvecka för bloggen. Både för sidvisningar och unika besökare. Snart är jag troligen Sveriges mest lästa blogg. Eller kanske inte. Något som dock är lite underligt är hur folk hittar hit. Drygt 10 % av de besökare som googlar sig hit använder sig av sökordet "Kristoffer Svärd". Enligt honom är det inte han som söker...

Hursomhelst vill jag ge er "Svärdsökare" en idolbild. Bilden är från midsommar 2008 och Svärd har precis fått en badring i pris som "Årets värd" och håller tal. Motiveringen kanske nån annan kan dra i kommentarsfältet...Det är bara att spara och skriva ut.

4 kommentarer:

  1. du gav ju oss tips på och söka på kristoffer svärd för att hitta till bloggen!

    SvaraRadera
  2. Jaså, det är du som är googlaren. Jag trodde det var svärds senaste räveri som hade vart o googlat. Frågan är dock om du googlat honom 4 ggr

    SvaraRadera
  3. Jag fick ju oxå göra de...Det kändes fel att googla svärd, men vad gör man inte för att hitta nästa stor blogg...

    SvaraRadera
  4. Jaha. Trodde Svärd hade nån stalker på g. Om man tittar i hans mobil så kan man tro det.

    SvaraRadera